dilluns, 17 d’octubre del 2011

Ja, ja, ja...

Coses divertides també passen en època de crisi... o potser per això.

Normalment el Liceu convida els voluntaris a l’assaig general de les òperes que s’estrenen si aquest assaig és obert `perquè de vegades pot ser tancat. Envien un correu electrònic en que pregunten si s’està interessat en assistir-hi. Respons i et confirmen una localitat.

Estranyat, perquè sabia que els Amics del Liceu ens havien dit que l’assaig de Jo, Dalí era el diumenge 16 d’octubre a la tarda, he trucat dilluns i m’han dit que el departament que ens havia d’avisar no ho havia fet. Una petita queixa i poca cosa més; al cap i a la fi Jo, Dalí pot ser dura de pair però si se’n descuiden una Boheme assaltem el palau d’hivern.

Semblava que tot havia acabat quan aquesta tarda des dels Amics m’han comunicat que l’assaig general va ser tancat i per tant no hi va anar ningú...

Algú pot entendre tanta descoordinació?

2 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Ferran Molina ha dit...

Agrairia a l'administrador del blog que ha suprimit una entrada, s'abstingués de fer-ho. En primer lloc, m'agradaria que la seva valentia li fes donar el seu nom. En segon lloc, donat que no hi havia res d'ofensiu, respectés la llibertat d'expressió.