diumenge, 2 d’octubre del 2011

Alguns exemples de allegro maestoso

Quan vaig buscar el nom del blog volia que es digués allegro vivace. Com és normal se m'havien adelantat i vaig haver de recòrrer uns quants allegros fins arribar al maestoso. Estava convençut, però, que no existien allegros maestosos fins que un dia en vaig trobar un: el de la setena simfonia de Dvorak. I vaig indagar quants més hi havia. I vaig trobar uns quants:els teniu a continuació: Haendel, Mozart (2), Listz, Chopin, Mendelsohn, Dvorak i Mahler us ajudaran a disfrutar la bellesa de les seves composicions.

Falstaf


F. Liszt. Concierto piano 1. Allegro maestoso. Abbado, Argerich. 5'10


G. Mahler: Sinfonía 2 Resurrección. Sinf. Juv. Venez. Simon Bolívar C. Vasquez 9'58

Chopin. Concierto piano. Allegro maestoso.Sinfónica de Silesia. Zoltan Raine.W Fischer. 9'49



Allegro maestoso Haendel Música acuática. 1'20

Mozart. Concierto piano 21. Allegro maestoso. 7'34. Rufino-Di Pietro

A. Dvorak 7ª sinfonía Allegro maestoso. Sinfonietta Hong Kong. Daniel Raiskin. 10'43

Mozart Concert 1 per a flauta, Allegro maestoso. 7'37.Pritchard-Barwahser


Vivacisimo. Maestoso Sinfonía Escocesa Mendelshon. Orquesta Radio de Baviera. Maris Janson. 10'53